پیکر ماموستا «سیدمحمود شیخ احمدی» به خاک سپرده شد

سرویس کردستان – روز گذشته با حضور عده کثیری از ماموستایان، روحانیون، مسئولان و مردم اهل طریقت، پیکر ماموستا «سیدمحمود شیخ احمدی» به خاک سپرده شد.

به گزارش کرد پرس، حاج ماموستا «سیدمحمود شیخ احمدی» روز گذشته پس از عمری سلوک راه یزدان و خدمت مردم، خاکدان دنیا را به سوی منزلگاه ابدی خویش وداع گفت و پیکر این عالم برجسته اهل سنت کُرد به خاک سپرده شد.

در همین رابطه سیدمهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی و اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان پیام تسلیتی را صادر کردند.

در متن پیام فرشادان آمده است: «خبر درگذشت ماموستا حاج سیدمحمود شیخ‌احمدی عالم ربانی و دانشمند وارسته کرد و از علمای بزرگ منطقه، مایه تاسف فراوان شد.

اینجانب ضمن همدردی، این ضایعه دردناک را به جناب آقای باسط شیخ‌احمدی و خانواده محترم آن مرحوم، سیدبهالدین حسینی، تمام علما و روحانیون معزز و معظم، بازماندگان و مردم نجیب کوردستان تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر، شکیبایی و سلامتی خواستارم».

در پیام تسلیت استاندار کردستان در پی درگذشت ماموستا «سیدمحمود شیخ‌احمدی» نیز آمده است: «درگذشت عالم جلیل القدر مرحوم حاج ماموستا سیدمحمود شیخ احمدی از علمای اهل سنت و از خانواده سادات عزیز، که سال ها در خدمت نشر شریعت و تبیین آموزه های دینی و اسلامی و متخلق به اخلاق حسنه و منادی وحدت و همدلی در استان کردستان بود، به محضر مردم مومن استان کردستان، علمای دینی و روحانیون معزز، مشایخ کرام و سادات، به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت بی پایان الهی و برای سایر بازماندگان به ویژه بیت محترم ایشان صبر جمیل مسئلت می کنم.

خبرگزاری کرد پرس نیز به نوبه خود رحلت این عالم گرانقدر را به عموم مردم کردستان و مخصوصاً خانواده و شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌ کند و از خدای متعال برای آن مرحوم، غفران الهی و برای بازماندگان و محبّان ایشان، توفیق صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارند و همچنین رحلت این عالم ربانی را به فرزند داغدیده ایشان، جناب آقای «باسط شیخ احمدی» سردبیر دوهفته نامه «ئالا» و همکار رسانه ای تسلیت عرض می کند.

کد خبر 27291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha