فاجعه انسانی در ادیرنه: تعداد اجساد پناهجویان در مرز ادیرنه به 19 تن رسید

سرویس ترکیه - تعداد اجساد پناهجویان یخ زده در مرز ادیرنه به 19 تن رسید، هنوز از هویت و ملیت این افراد اطلاعی به دست نیامده است. 

به گزارش کردپرس، در حالی که جستجوها در مناطق مرزی ادیرنه در غرب ترکیه همچنان ادامه دارد، استانداری ادیرنه از کشف 7 جسد دیگر در منطقه ایپسالا خبر داد.

روزنامه جمهوریت با انتشار خبری با عنوان «فاجعه انسانی در ادیرنه» به نقل از فرمانداری ادیرنه اعلام کرد که در جستجوهای روز گذشته ژاندارمری و سازمان پیشگیری از حوادث (AFAD) تعداد اجساد پیدا شده از پناهجویان در مرز ادیرنه به 19 تن رسیده است.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی استانداری ادیرنه آمده است: «تعداد پناهجویانی که از مرز یونان عقب رانده شده بودند، و همگی بر اثر یخ بستگی جان خود را از دست داده بودند، متاسفانه به 19 رسید.»

اجساد همه افراد پیدا شده تا کنون متعلق به مردان بالای 18 سال و بالغ است. با این حال هویت و ملیت هیچ کدام از اجساد تا این لحظه مشخص نشده است. اجساد پیدا شده برای کالبدشکافی و تعیین هویت به سازمان پزشکی قانونی استانبول فرستاده شدند.

گفتنی است، دو روز پیش سلیمان سویلو ویزر کشور ترکیه با اعلام خبر پیدا شدن 12 جسد، مسئولیت کشته شدن این افراد را بر عهده دولت یونان و اتحادیه اروپا دانست.

جزئیات خبر را از اینجا بخوانید.

کد خبر 26782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha