تساوی یک بازی نابرابر در نیمه دوم  / عمار قادری

سرویس کرمانشاه _ عمار قادری فعال زیست محیطی و گردشگری مطلبی در مورد ضرورت درج عنوان کامل عنوان پایگاه جهانی منظر فرهنگی هورامان - اورامانات با محوریت کردستان و کرمانشاه در همایش های رسمی پرداخته است.

خبرگزاری کردپرس _ نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به آن بعد ۴ روز پر از تنش برای فعالین گردشگری اورامانات به پایان رسید، رویدادی مبارک که هر ساله در بهمن ماه برگزار میشود و چشم امید جامعه گردشگری برای رونق در این حوزه به این نمایشگاه دوخته شده است.

اما این نمایشگاه سوای تمام حسن ها و کاستی ها برای اورامانات یک پیام را در بر داشت . پیامی که فعالین گردشگری به خوبی به آن واقف هستند، اما مسؤلین محترم توجیهاتی را برای آن دارند، هر چند این توجیهات در عالم سیاست امری روتین است اما هیچگاه فعالین این حوزه پذیرا آن نبود و نخواهند بود.

پیام این نمایشگاه برای منطقه اورامانات این بود که بعد از سالها زحمت و تلاش در راستای ثبت جهانی اورامانات تا زمانیکه پایگاە جهانی منظر فرهنگی اورامانات/هورامان تعیین تکلیف نشود مناطق ثبت شده اورامانات - استان کرمانشاه باید همیشه در یک بازی نابرابر بیننده سرمایه های خویش در دیگر نقاط باشند و این ناملایمات که از عدم مدیریت صحیح پایگاه نشات می گیرد باعث می شود علاوه بر فعالین محترم این حوزه عام مردم را از این رویداد مبارک نا امید می گرداند.

در کنار این نقد و دیگر نقدها، از عزیزانی که در این حوزه فعالیت می کنند و در نمایشگاه حضور داشتند تشکر و قدردانی می شود.

اما با این اوصاف باید در فکر چاره ای بود تا دیگر نه این اشتباهات تکرار شود و نه توجیهاتی برای آن سروده شود و اولین و سریعترین اقدام همانا تعیین تکلیف پایگاە منظر فرهنگی اورامانات/هورامان در شهرستانهای استان کرمانشاه باشد.

کد خبر 26625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha