معلم فداکار اشنویه ای با حضور مسئولان کشوری تجلیل شد

سرویس آذربایجان غربی- در جلسه ای که با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در پیرانشهر برگزار شد از معلم فداکار اشنویه ای تجلیل به عمل امد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، در حاشیه مراسم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان پیرانشهر، که با حضور معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش، نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، با اهداء لوح یادبودی از زحمات و فعالیت های خانم "نازدار افشنگ"، معلم دلسوز و فداکار اشنویه ای تجلیل شد.

قاسم احمدی لاشکی، قائم مقام حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم طی سخنانی گفت: فداکاری این معلم دلسوز باید سرلوحه کار تمام معلمان کشور قرار گیرد چون در این شرایط سخت که آموزش و پرورش درگیر آموزش از طریق فضای مجازی است و با توجه به مشکلات نبود اینترنت در روستای خود هر روز با تحمل و سختی های فراوان شرایط را برای تدریس دانش آموزان فراهم می ساخت.

وی دامه داد: انتشار تصاویری از معلم دلسوز اشنویه ای در فضای مجازی که بصورت حق التدریس و با کمترین حق الزحمه ای اقدام به تدریس در شرایط سخت و سرمای روزهای برفی و زمستانی در روستای "باب خالاوی" از توابع شهرستان اشنویه می کرد واقعاً جای تقدیر دارد.

احمدی لاشکی اضافه کرد: خانم "نازدار افشنگ" دارای 23 دانش آموز است که هر روز بعلت مشکلات اینترنتی و نبود شبکه اینترنت در روستای خود ناچار است تا با همراهی پدر یا برادر خود به یکی کوههای مرتفع اطراف روستا برود تا بتواند نسبت به آموزش دانش آموزان در شبکه "شاد" اقدام کند.

قائم مقام حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود یادآور شد؛ پشتکار و همراهی خانواده این معلم فداکار هم قابل تقدیر است که امیدواریم مجموعه آموزش و پرورش کشور نمونه های زیادی از چنین معلمان فداکاری داشته باشد تا در شرایط سخت هم دانش آموزان از درس و آموزش فاصله نگیرند.

کد خبر 2618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha