58 هزار و 280 نفر رای اولی در استان کرمانشاه / وجود 621 صندوق سیار و 946 صندوق رای ثابت

سرویس کرمانشاه ـ معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: یک میلیون و 546 هزار و 413 نفر از مردم استان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن هستند که 58 هزار و 280 نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.

«محمدابراهیم الهی تبار» در گفت وگو با خبرنگار کردپرس افزود: خوشبختانه از اولین ساعات آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور مردم استان کرمانشاه در شعب اخذ آرا هستیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: تا این ساعات روند رای گیری در سطح استان بسیار مطلوب گزارش شده است و هیچ مشکلی تا این لحظه گزارش داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه 32 هزار نفر کار برگزاری انتخابات در 6 حوزه انتخابیه کرمانشاه را برعهده دارند، یادآور شد: امروز 134 کاندیدا در 6 حوزه انتخابیه کرمانشاه به رقابت می پردازند که از این داوطلبین انتظار داریم که برابر قانون از حضور در شعب اخذ رای و... خودداری کنند.

الهی تبار بیان داشت: در حال حاضر 946 صندوق رای ثابت و 621 صندوق رای سیار در سطح استان کرمانشاه در حال جمع آوری آرای مردم هستند.

وی همراه داشتن شناسنامه برای رای دادن را الزامی عنوان کرد و گفت: در هنگام رای دادن به خاطر داشتن شماره ملی برای ثبت در سامانه جامع انتخابات الزامی می باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه حاطرنشان کرد: یک میلیون و 546 هزار و 413 نفر از مردم استان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن هستند که 58 هزار و 280 نفر از آنها را رای اولی ها تشکیل می دهند.

کد خبر 254462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha