جبران خسارت 23 واحد مسکونی حادثه حسین آباد سنندج

سرویس کردستان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: در حال احصا خسارت‌های ناشی از انفجار تانکر سوخت به آسیب‌دیدگان شهر حسین آباد هستیم و به زودی این خسارت ها در قالب کمک بلاعوض و پرداخت تسهیلات کم بهره جبران می شود.

به گزارش کرد پرس، محمد فلاحی گفت: در حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت شامگاه شنبه در حسین آباد سنندج، ۲۳ واحد مسکونی دچار خسارت شدند.

وی با بیان اینکه آب، برق و گاز واحدهای خسارت دیده متصل شده است، افزود: روز یکشنبه در جلسه مدیریت بحران استان، مقرر شد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده مبالغی کمک بلاعوض و تسهیلات با کارمزد پایین پرداخت کند؛ البته هنوز میزان خسارت ها نهایی نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان بیشترین خسارت وارد شده را به لوازم خانگی اعلام کرد و ادامه داد: قرار شده کمیته امداد امام (ره) نیز به خانوارهای تحت پوشش خسارت دیده، ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض کند و بسته معیشتی هم بین تمام خانواده های آسیب دیده توزیع شود.

فلاحی با اشاره به اینکه خانوارهای آسیب دیده در حال ثبت نام در بخشداری برای دریافت جبران خسارت ها هستند، ادامه داد: مقرر شده افراد و خانوارهای آسیب دیده ای که تحت پوشش کمیته‌امداد امام(ره) نیستند، از این پس مورد حمایت باشند و از مزایای آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه خسارت به خودروهای آسیب دیده نیز در صورت بیمه بودن جبران می شود، یادآور شد: طبق دستور استاندار، تمام خسارت ها به آسیب دیدگان در حسین آباد جبران می شود.

کد خبر 25026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha