امیدوارم در دوران  استاندار جدید شاهد تحولی جدی در اورامانات باشیم

سرویس کرمانشاه _ سردار جمیل بابایی گفت: امیدوارم در دوران مدیریت استاندار جدید کرمانشاه شاهد ایجاد یک تحول مناسب از نظر سیاسی و اقتصادی در اورامانات باشیم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس؛ سردار جمیل بابائی از سرداران اهل سنت در منطقه اورامانات به بهانه انتصاب سردار بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار کرمانشاه، در قالب پیامی با استقبال از این انتصاب، به طرح اجمالی خواسته ها و انتظارات مردم منطقه اورامات از استاندار جدید پرداخت. متن این پیام به این شرح است:

سردار سرافراز برادر گرامی جناب آقای بهمن امیری مقدم؛

با سلام و آرزوی توفیقات روزافزون،

بدینوسیله انتصاب بجا و شایسته جنابعالی بعنوان استاندار کرمانشاه را که نشان از لیاقت، شایستگی، توانمندی ایثار و فداکاری شما در دوران ۸ سال دفاع مقدس دارد، و نیز فرماندهی درخشان و نمونه جنابعالی در نیروی انتظامی و ایجاد امنیت پایدار داشتید، تبریک بنده را پذیرا باشید. و اما توصیه این همرزم وهمکارت در منطقه اورامان: چنانچه خود مطلع و مستحضر می باشید، منطقه اورامانات در طول سالهای دفاع مقدس متفاوت از سایر مناطق، از منظر حملات دشمن بعثی و تجاوزات گروههای معاند و بمباران دشمن دچار خسارت های تاریخی و سنگینی شده است.

هرچند استان کرمانشاه میدان آتش آزاد ارتش بعث بود و هیچ یک از شهرها و روستاها از تجاوز و بمباران آنها بی نصیب نبودند ولی پاوه بخصوص زیر آتش مستقیم ارتش بعث و دماغه جنگ بودو پس از پایان جنگ بعلت عدم شناخت مسئولین استان کمترین توجه ای به منطقه اورامان شده و هیچگونه زیرساختی که توانایی حل بیکاری جوانان ما را داشته باشد، ایجاد نشده است. باشناختی که بنده از جنابعالی دارم ان شاءالله حسب علایق ویژه جنابعالی به اورامان، در دوران مدیریت شما شاهد تحول مناسبی از نظر سیاسی و اقتصادی در آن دیار ایجاد باشیم. امید داریم که خاطره دوره مدیریت شما ماندگار و در تاریخ بماند.

از مشاوران امین، صدیق ودلسوز مدد جویید تا که از شما بعنوان استانداری جاودان و نیکو اثر یاد شود.

از خداوند منان توفیق وسلامتی تان را آرزو دارم.

برادرتان سرتیپ دوم پاسدار بازنشسته جمیل بابائی

.

کد خبر 24798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha