اعضای شورای شهر دلبران استعفا کردند/علت: بی توجهی به مشکلات

سرویس کردستان- اعضای شورای دلبران در راستای بی توجهی مسئولان به مشکلات شهر دسته جمعی استعفا کردند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، صبح امروز پنجشنبه اعضای شورای شهر دلبران در یک اقدام جمعی به نشانه اعتراض استعفا خود را به فرمانداری شهرستان قروه ارائه دادند.

در همین زمینه رئیس شورای شهر دلبران بیان کرد: این استعفا به دلیل بی توجهی مسئولان نسبت به مشکلات دلبران بود که با وجود پیگیریهایی که می شود پاسخ گو نیستند و توجهی ندارند.

به گفته «محسن منتشلو» سالهاست شهر دلبران درگیر مشکلات فراوانی است و علیرغم پیگیریهایی که می شود اما کسی پاسخ گو نیست و این در حالی است که معادن بسیاری در این منطقه هستند و هیچ سودی برای دلبران ندارند.

او همچنین به تخصیص یک درصد فروش معادن هم اشاره کرد و گفت که از این یک درصد معادن هم کمک چندانی به دلبران نشده و این درست نیست.

«منتشلو» تأکید کرد که استعفای شورا در راستای پیگیری مشکلات بوده و نیاز است مسئولان نسبت به دلبران توجه بیشتری داشته باشند.

در همین زمینه معاون سیاسی فرماندار شهرستان قروه بیان کرد که استعفای اعضای شورای شهر دلبران در دست بررسی است و هنوز مورد تأیید قرار نگرفته و باید در کمیته تطبیق شهرستان اعلام نظر شود.

روز گذشته خبر وصول یک درصد فروش معادن شهرستان قروه انتشار یافت که در آن به تفکیک میزان اعتبار اختصاص داده شده برای پروژه های مختلف قید شد که که در این میان به شهرداری دلبران مبلغ یک میلیارد تومان همانند دیگر شهرداریهای شهرستان قروه کمک شده است./

کد خبر 21060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha