١٣ باب منزل مسکونی در سیلاب مهاباد گرفتار شدند

سرویس آذربایجان غربی- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۱۳ باب منزل مسکونی درگیر سیل در شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، امیر جعفرزاده مدیر عامل استان در پی وقوع سیل در شهرستان مهاباد گفت: طی دریافت خبر سیل و آبگرفتگی در مهاباد( ۱۰ کیلومتری شعبه تا منطقه موکریان، خیابان روناس) در اثر بارشهای سیل آسا دچار سیل و آبگرفتگی شده که تیم های عملیاتی پس از هماهنگی های صورت گرفته در سطح استان و شهرستان به این منطقه اعزام شدند.

او در ادامه ارزیابی ها و امدادرسانی ها به این منطقه گفت: طبق گزارش اولیه ارسالی از شهرستان مهاباد ۱۳ باب منزل مسکونی به وسیله دستگاه ها تخلیه آب شده و همچنین بیش از ۲۵ خودروی گرفتار در سیلاب نیز رها سازی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در این سیل از بکارگیری ۳ تیم عملیاتی سیلاب شهرستان مهاباد خبر داد و افزود: این تیم ها از همان لحظات اولیه در مناطق مذکور حضور داشته و مشغول امداد رسانی و تخلیه آب از منازل بوده و همچنین در این سیل از تجهیزات تخصصی سیلاب، ۲ دستگاه لجن کش،۱ دستگاه آمبولانس و ۲دستگاه خودروی کمک دار سبک بکارگیری شده است و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته وخدمات امدادی پايان نيافته است.

کد خبر 20507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha