واکنش آلا طالبانی به اخراجش از اتحادیه میهنی کردستان

سرویس عراق و اقلیم کردستان – آلا طالبانی عضو سابق فراکسیون اتحادیه میهنی کردستان در مجلس پیشین عراق به تصمیم این حزب مبنی بر سلب عضویت وی واکنش نشان داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از ناس نیوز، آلا طالبانی در پیامی در این باره نوشت: در دوره نظام سابق به دلیل عضویت در اتحادیه میهنی کردستان دو بار مجازات شدم. اکنون نیز به "مجازات" صادره علیه خودم در روز گذشته افتخار می کنم. زیرا من در مقابل ظلم سر فرود نیاورده ام و خودم را براساس اصول و مصوبات کنگره حزب، عضو آن می دانم.

یادآور می شود یک منبع در اتحادیه میهنی اعلام کرد دفتر سیاسی این حزب روز سه شنبه لاهور شیخ جنگی رئیس مشترک، آراس شیخ جنگی برادر رئیس مشترک برکنار و اخراج شده اتحادیه میهنی، آلا طالبانی رئیس فراکسیون اتحادیه میهنی در دوره گذشته مجلس عراق و عضو شورای رهبری این حزب، ژینو محمد و شادمان حسن از دیگر اعضای شورای رهبری اتحادیه را به دلیل موضعگیری و حمایت از لاهور شیخ جنگی از صفوف این حزب کنار گذاشت.

یک پایگاه وابسته به لاهور شیخ جنگی در واکنش به این اقدام اعلام کرد: تصمیم به اخراج رهبران حزب، جزو اختیارات کنگره حزب است و تصمیماتی که در این باره اعلام شده است، به دلیل اینکه از سوی افراد اتخاذ شده است، فاقد اعتبار است.

کد خبر 20499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha