کردستان بیش از 300 شهید ترور را تقدیم نظام و انقلاب کرده است

سرویس کردستان - معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در طول شکل گیری انقلاب تا به امروز, کردستان بیش از 300 شهید ترور را تقدیم این انقلاب و نظام کرده است.

به گزارش کرد پرس, محمدابراهیم زارعی پیش از ظهر امروز در همایش اسوه های صبوری در سنندج اظهار کرد: وظیفه همه ما تکریم شهدا و خانواده های شهدایی هستند که در طول سال ها رنج های بسیاری را متحمل شده اند.

وی افزود: ترور با هر هدفی که انجام شود باز هم محکوم است چرا که ترور یک شخص تنها از بین بردن آن شخص نیست بلکه یک فکر و اندیشه را از بین می برد.

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: امروز ترور دیگر به جان باز نمی گردد و عده ای هستند که با ترور شخصیت افراد فعال و شخصیت های مهم سعی می کنند افراد را به انزوا ببرند تا نتوان از فکر و اندیشه آنها بهره گرفت.

زارعی یادآور شد: بیش از 300 نفر شهید ترور در کردستان داریم و این نشان می دهد که در این خطه چه شخصیت های بزرگی بوده اند و هستند که دشمنان از وجود آنان احساس خطر کرده اند.

وی بیان کرد: هر کسی که مسئولیتی به دست می آورد بواسطه حضور شهدایی است که در راه انقلاب و نظام تقدیم شده. بنابراین وظیفه همه ما است تا خانواده آنان را تکریم بخشیم.

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امیدوارم روزی جهانی عاری از ترور داشته باشیم و این درجه از آگاهی برسیم که انسان ها در کنار هم در صلح و با آرامش و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی کنند.

کد خبر 15851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha