واژگونی تانکر حامل مازوت در سنندج یک کشته برجای گذاشت

سرویس کردستان - معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از واژگونی تانکر حامل مازوت در مسیر بلوار دکتر حسینی سنندج خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده این تانکر جان خود را از دست داد و دو خودروی پارک شده در حاشیه بلوار دچار خسارت شد.

به گزارش کرد پرس, صالح زندی در خصوص این حادثه, اظهار کرد: در ساعت 3:33 دقیقه بامداد امروز طی تماس تلفنی با سامانه 125 خبر از واژگونی تانکر حامل مازوت در بلوار دکتر حسینی سنندج اعلام شد.

وی افزود: نیروهای ایستگاه های آتش نشانی یک و دو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی را انجام دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ادامه داد: راننده تانکر حامل مازوت در بلوار دکتر حسینی به دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه به یک دستگاه تریلی حامل کانتینر که در حاشیه بلوار پارک شده بود, برخورد می کند و کابین از تانکر جدا شده و تانکر به یک دستگاه اتوبوس پارک شده در حاشیه بلوار برخورد و واژگون می شود.

زندی یادآور شد: با توجه به واژگونی تانکر مواد سوختی در این بلوار سرازیر شد که بلافاصله نیروهای امداد به همراه چندین دستگاه ماشین آلات سازمان عمران شهرداری با حمل خاک نسبت به پاکسازی این بلوار اقدام کردند.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه راننده تانکر جان خود را از دست داد و هم اکنون مسیر بلوار دکتر حسینی با جابجایی تانکر و پاکسازی کامل مسیر بازگشایی شده و تردد در آن در جریان است.

کد خبر 11385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha