ترکیه با چراغ سبز روسیه، آلمان و فرانسه به شرق فرات حمله کرده است

سرویس سوریه - آلدار خلیل، عضو شورای رهبری جنبش جامعه دموکراتیک کردهای سوریه در اظهاراتی با اشاره به حملات توپخانه ای چند روز اخیر ارتش ترکیه به شرق فرات عنوان کرده است: اگر چراغ سبز روسیه – آلمان – فرانسه به ترکیه نبود حمله به شرق فرات صورت نمی گرفت.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هاوارنیوز، آلدار خلیل، عضو شورای رهبری جنبش جامعه دموکراتیک کردهای سوریه در اظهاراتی با اشاره به حملات توپخانه ای چند روز اخیر ارتش ترکیه به مواضع ارتش دموکراتیک سوریه در شرق فرات عنوان کرده است: حملات ترکیه دقیقا بعد از نشست استانبول با حضور روسای جمهوری ترکیه – روسیه – فرانسه – آلمان آغاز شد. در واقع روسای این کشورها در نشست استانبول به ترکیه چراغ سبز حمله به شرق فرات را نشان داده اند. اگر این چراغ سبز به ترکیه نشان داده نمی شد حمله به شرق فرات صورت نمی گرفت.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به این که برای ایفای یک نقش فعال توسط آمریکا در این خصوص همه تلاش ها را خواهیم کرد افزود: در سوریه دیگر تاثیر مخالفان باقی نمانده است. دولت مرکزی است، ما هستیم و گروه های حاضر در ادلب، در صورت آغاز یک عملیات به ادلب تنها ما خواهیم ماند و دولت مرکزی.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 89309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha