انصراف سه نماینده آذربایجان غربی از  سؤال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری

سرویس آذربایجان غربی- همزمان با اعلام خبر انصراف۵۰ نماینده از طرح سوال از رئیس جمهور، اسامی این نمایندگان نیز منتشر شد که سه نماینده آذربایجان غربی در جمع این نمایندگان قرار دارند.

به گزارش کردپرس، سخنگوی هیات رئیسه مجلس امروزسه شنبه گفت: ۵۰ نفر از نمایندگان، امضای خود را در مورد طرح سوال از رئیس جمهور پس گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت بهروز نعمتی گفت: تا شب گذشته 50 نفر از نمایندگان، امضای خود را در مورد طرح سوال از رئیس جمهور پس گرفتند وبه این ترتیب تعداد امضاهای طرح مذکور از حد نصاب افتاد.

در همین ارتباط خبرگزاری فارس گزارش داد که قرار بود سؤال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری امروز در صحن علنی پارلمان اعلام وصول شود که با انصراف برخی نمایندگان از سؤال خود از رئیس‌جمهور، این درخواست از حد نصاب افتاده و اعلام وصول نشد.

خبرگزاری فارس همزمان با اعلام این خبر، اسامی 42 نماینده ای که از سؤال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی و اعتباری انصراف دادند منتشر کرد که روح‌الله حضرت‌پور نماینده ارومیه، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، همایون هاشمی نماینده شاهیندژ، تکاب و میاندوآب سه نماینده آذربایجان غربی هستند که در جمع این نمایندگان قرار دارند.

کد خبر 60257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha