توسعه اشتغال و امکانات رفاهی از مهمترین اهداف سفر وزیر کار به ایلام

سرویس ایلام- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بعد از ظهر امروز با استقبال استاندار،مسئولان و نمایندگان این استان در مجلس وارد فرودگاه شهر ایلام شد.

دکتر علی ربیعی پس از ورود به فرودگاه ایلام در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران بیان کرد: توسعه اشتغال زایی در این استان و همچنین توسعه امکانات رفاهی و رفع مشکلات بیمه ای از مهمترین اهداف سفر خود به این استان است.

وی افزود: در طول این سفر همچنین چند پروژه عمرانی افتتاح و دیدارهایی را هم با مسئولان استانی و بازنشستگان این استان خواهند داشت.

کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان مهران، بازدید از مرز بین‌المللی مهران، بازدید از مرکز نگهداری سالمندان بهزیستی ایلام، حضور در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز ایلام، حضور در جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام از جمله برنامه های عصر امروز دکتر ربیعی به ایلام می باشد.

هم چنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان دره شهر، بازدید از سد سیمره در شهرستان بدره و دیدار با بازنشستگان شهرستان ملکشاهی از دیگر برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین روز سفر خود به استان ایلام در روز پنجشنبه شانزدهم فروردین ماه است.

کد خبر 56602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha