عدم بازگشت حزب دمکرات کردستان به کرکوک ارتباطی به مسائل امنیتی ندارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- جانشین مسئول شاخه اتحادیه میهنی کردستان در کرکوک، مقامات حزب دمکرات کردستان را متهم کرد که وضعیت امنیتی کرکوک را برای عدم انجام دادن امور ضروری منطقه بهانه قرار داده و خود آزادانه در کرکوک رفت و آمد می کنند.

به گزارش کردپرس، روند ملا محمود در گفتگو با سایت خبری اس. ان. ان، اعلام کرد که مقامات حزب دمکرات پس از خروج نیروهای پیشمرگ از کرکوک از این منطقه خارج شده و با ناامن جلوه دادن کرکوک، حاضر به بازگشت به آن نبوده اند، اما اکنون مقامات این حزب در کرکوک از جمله فرماندار و اعضای شورای استانی کرکوک که از اعضای حزب دمکرات هستند، آزادانه به کرکوک رفت و آمد دارند.

جانشین مسئول شاخه اتحادیه میهنی کردستان در کرکوک افزود که مقامات حزب دمکرات در کرکوک که دارای مناصب دولتی و اداری هستند، تمامی حقوق خود را دریافت می کنند و عدم بازگشت رسمی آنان ارتباطی با وضعیت امنیتی کرکوک ندارد و دلیل آن تصمیمات سران حزب دمکرات در تحریم کرکوک است.

وی تأکید کرد که مقامات حزب دمکرات در حالی در شهر کرکوک آزادانه رفت و آمد می کنند که حاضر به انجام امور ضروری که کردها و کرکوک به آن نیز دارند؛ نیستند.

کد خبر 55188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha