نفرات انتخابی کشتی آزاد جام تختی معرفی شدند

سرویس کردستان- مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان جام تختی بعد از دو روز رقابت سنگین با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان انتخابی جام جهان پهلوان تختی گرامیداشت شهدای کردستان و یادبود داور بین المللی «بهمن امانی» به مدت دو روز به میزبانی قروه برگزار شد و در نهایت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات در وزن 57 کیلوگرم «میلاد والی زاده از مازندران» و «محتبی سلطان زاده از بوشهر» نفرات اول و دوم انتخاب شدند و «احسان سنجولی از گلستان» و «رضا علی جان زاده از مازندران» به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در وزن 61 کیلوگرم «عرفان جعفریان از مازندران» و «محمد رمضان پور از مازندران» اول و دوم شدند و «سینا زندی از همدان» و «سعید انوری زیجود از همدان» هم نفرات سوم به صورت مشترک شدند.

اما نفرات برتر در وزن 65 کیلوگرم را «داریوش ولی زاده از همدان» و «محمدعلی عموزاد از مازندران» و «امیرحسین حسن زاده از سیستان و بلوچستان» و «امیرحسین شامی از البرز» به ترتیب مقام اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 70 کیلوگرم مقام اول و دوم را «عرفان نجف نژاد از آذربایجان شرقی» و «سیاوش احمدزاده از کردستان» کسب کردند و مقام سوم هم به صورت مشترک به «امید صادقی از کردستان» و «رضا مقتدر سنجبد از تهران» رسید.

مقام اول و دوم در وزن 74 کیلوگرم را «علی کریمی از همدان» و «حسین عباسپور از مازندران» کسی کردند و مقام سوم مشترک را هم «بهروز حیدری از سیستان و بلوچستان» و «سجاد چهاردولی از کهگیلویه و بویراحمد» به دست آوردند.

در وزن 79 کیلوگرم «عبدالله شیخ اعظمی از مازندران» و «محسن رضایی از خراسان جنوبی» موفق به کسب مقام اول و دوم شدند و مقام سوم هم مشترکاً به «علیرضا کریمی از البرز» و «محسن کوچ نژاد از گلستان» رسید.

اما «علی منصوری از مازندران» و «محمد صادق سلطانی نژاد از کرمان» در وزن 86 کیلوگرم مقام اول و دوم را به دست آوردند و «حمیدرضا علی بخشی از تهران» و «محمد دهناری از لرستان» هم به صورت مشترک مقام سوم را از آنٍ خود کردند.

«حسین شهبازی گزور از تهران» و «علیرضا صابریان از مازندران» نفرات اول و دوم در وزن 92 کیلوگرم شدند و «علیرضا پوراسد نمرور از آذربایجان شرقی» و «سبجان اصغری از مازندران» هردو سوم شدند.

«احمد بذری از مازندران» و «امید کریمی از البرز» هم در وزن 97 کیلوگرم مقام اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم مشترک را هم «مجید کریمی از تهران» و «آرمان کاظمی از لرستان» به دست آوردند.

در نهایت نفرات اول و دوم در وزن 125 کیلوگرم را «مهدی هاشمی از مازندارن» و «مرتضی جان محمدی نمرور از آذربایجان شرقی» به دست آوردند و نفرات سوم مشترک هم از آنِ «عرفان جعفری از مازندران» و «محمدعلی تبار فیروزجاه از یزد» شد.

در این مسابقات همچنین از پیشکسوتان عرصه کشتی کردستان و داورانی که در این دوره به داوری پرداختند هم تجلیل شد./

کد خبر 44068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha