روحانیون دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان از ائمه جمعه و ماموستاها خواست در خطبه ها و سخنرانی های خود از نظام و دستاورهای آن دفاع کرده و پیشرفت های به دست آمده را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در نشست با ائمه جمعه اهل سنت در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج، گفت: وظیفه ما برخورد و رفتار پدرانه است و از شما ماموستایان نیز انتظار است، در راستای حفظ وحدت و انسجام جامعه قدم بردارید و نگاه همه ما باید بر دوستی و برادری استوار باشد.

وی به حوادث و اغتشاشات ماه های اخیر و اعفال تعدادی از جوانان توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب عفو را صادر می کنند لزومی ندارد ما دنبال انتقام و مچگیری باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال پرتلاطم و همراه با اتفاقات و فشار اقتصادی بر مردم و دولت بود، اظهار کرد: رئیس جمهور و اعضای دولت دلسوزانه و با جدیت تمام برای زندگی بهتر مردم تلاش می کنند که نقش ارز و دلار را بر صنعت و ارزاق مردم کم کنند.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: در رابطه با تقویت دفاتر و مزایای ائمه جمعه با جدیت و تمام توان تلاش کرده ایم و مصوباتی در این زمینه تصویب و به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ ماموستا در بخش دولتی، یادآور شد: در شهرستان سقز ۳۰۰ واحد برای ماموستایان توسط تعاونی مسکن در حال احداث و درکل کشور مرکز خدمات روحانیون در حال ساخت هزار واحد برای روحانیون اهل سنت و تشیع است.

کد خبر 43938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha