مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان کشور در سنندج آغاز شد

مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان کشور در اوزان مختلف و ردههای سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان، پیشکسوتان و معلولان از امروز پنجشنبه به میزبانی سنندج آغاز شد.

به گزارش کرد پرس، رییس هیات بدنسازی کردستان گفت: بیش از ۴۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۲۵ استان کشور در بیست و ششمین دوره رقابتهای مچ اندازی قهرمانی کشور حضور دارند.

بهنام بهاری افزود: شرکت کنندگان در این رقابت ورزشی در اوزان مختلف رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان و همچنین بخش معلولین هر ۲ بخش دست چپ و راست به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه استان کردستان توانست در بخش بانوان نیز عنوان نایب قهرمانی ششمین دوره رقابتهای قهرمانی مچاندازی کشور را کسب کند، اظهار کرد: این استان با ترکیب کامل تیم خود در بخش آقایان حضور یافته و خود را برای حضوری موفق و بدست آوردن جام قهرمانی این مسابقات آماده کرده است.رییس هیات بدنسازی کردستان ادامه داد: نفرات برتر اوزان مختلف رده های سنی با دعوت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی مچ اندازی کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا، حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 43741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha