شناسایی انبار احتکار کاغذ و لوازم تحریر در ایلام

سرویس ایلام - معاون بازرسی، نظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام گفت: یک واحد انبار کاغذ و لوازم التحریر احتکار شده در شهر ایلام کشف شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مهدی کاکاخانی گفت: بر اساس بررسی انبار کشف شده تعداد ۶۵۳۵ قلم لوازم التحریر و کاغذ بسته بندی در سایزهای مختلف به ارزش ریالی ۱۱۰۰ میلیون ریال که به صورت مخفیانه و غیرقانونی در محل یک واحد مسکونی احتکار شده بود شناسایی و پس از صورتجلسه اقلام مکشوفه، پرونده تخلفاتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت ایلام یادآور شد: براساس اطلاعاتی دریافتی طی هفته اخیر مبنی بر احتمال عدم عرضه و احتکار کاغذ توسط برخی واحدهای صنفی، موضوع در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت قرار گرفت و با تشکیل گشت‌ مشترک، تعداد سه واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مسئول ضمن تشکر از همکاری، همراهی و تلاش نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی در جهت برخورد با متخلفین و عوامل اخلال در بازار، از صاحبان صنایع و کسب و کارها خواست نسبت به ثبت انبار کالاهای خود در سامانه جامع انبارها و بروزرسانی اقلام ورودی و خروجی اقدام نمایند. وی افزود: در صورت شناسایی هرگونه انبار فاقد شناسه و ثبت در سامانه مربوطه، به عنوان تخلف نگهداری کالای قاچاق و احتکار ضبط و با متصدیان برابر قانون برخورد می شود.

کاکاخانی از عموم مردم خواست هرگونه تخلف کم فروشی، تقلب، گرانفروشی و احتکار را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

کد خبر 42958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha