تهدیدات دولت ترکیه همچنان ادامه دارد

سرویس سوریه - بدران چیاکرد ریاست مشترک دفتر روابط خارجی مدیریت خودگردان خطاب به هیئت نمایندگان مجلس بریتانیا اظهار داشت که با وجود وقوع زلزله فاجعه‌بار، تهدیدات و حملات دولت ترکیه به شمال و شرق سوریه همچنان ادامه دارد.

به گزارش کردپرس، «بدران چیا کرد» ریاست مشترک دفتر روابط خارجی مدیریت خودگردان در بازدید هیئتی از نمایندگان پارلمان بریتانیا از دفتر روابط خارجی مدیریت خودگردان در شهر قامشلو خطاب به آنها گفت که تهدیدات و حملات دولت ترکیه به مناطق مدیریت خودگردان با وجود وقوع زلزله همچنان ادامه دارد.

به نوشته وبسایت رسمی دفتر روابط خارجی مدیریت خودگردان، هیئت بریتانیایی متشکل از چند نماینده مجلس بریتانیا بود که مورد استقبال ریاست مشترک، معاون و اعضای دفتر روابط خارجی مدیریت خودگردان قرار گرفت.

چیاکرد خطاب به هیئت بریتانیایی ضمن اشاره به کمک‌هایی که مدیریت خودگردان برای آسیب‌دیدگان تدارک دیده‌، گفت: «با این حال، راه برای کمک‌رسانی مسدود شده است.»

بدران چیا کرد خاطرنشان کرد که حملات دولت ترکیه به منطقه حتی با وجود این فاجعه همچنان ادامه دارد.

نمایندگان مجلس بریتانیا نیز اعلام کردند که برای اطلاع از وضعیت و نیازهای منطقه پس از زلزله به منطقه آمده‌اند.

نمایندگان مجلس بریتانیا اعلام کردند که از جامعه بین‌الملل درخواست خواهند کرد تا شهروندان خود را که مرتکب جنایت شده‌اند و اعضای داعش هستند به کشورهای خود بازگردانند.

کد خبر 42742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha