حمایت اتحادیه میهنی کردستان از کمپین  کمک  رسانی  HDP

سرویس ترکیە - گروهی از اعضای اتحادیه میهنی کردستان با اعلام حمایت از کمپین کمک‌رسانی حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP)، کمک‌های جمع‌آوری شده خود را به نمایندگان HDP تحویل دادند.

به گزارش کردپرس، گروهی از اعضای اتحادیه میهنی کردستان (یکیتی) ضمن اعلام حمایت از کمپین کمک‌رسانی راه‌اندازی شده توسط حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP) برای کمک به زلزله زدگان، کمک‌های جمع‌آوری شده خود را به نمایندگان HDP در اربیل تحویل دادند.

به نوشته آژانس خبری مزوپوتامیا، «مجید محمدامین» ریاست شاخه سوم یکیتی در اربیل، در جریان تحویل کمک‌های جمع‌آوری شده خود به نمایندگان HDP گفت: « بار دیگر تکرار می‌کنم که از کمپین کمک‌رسانی راه‌اندازی شده توسط HDP برای کمک رسانی به کردستان ترکیه و سوریه حمایت می‌کنیم. ما کمک‌هایی را که برای برادران خود در کردستان ترکیه و سوریه جمع‌آوری کرده‌ایم به HDP تحویل می‌دهیم.»

در ادامه «ناهیده آرمیش» از نمایندگان HDP از یکیتی به خاطر کمک‌های جمع‌آوری شده تشکر کرد و افزود: « امیدواریم همه احزاب سیاسی در اقلیم کردستان عراق از کمپین کمک‌رسانی راه‌اندازی شده توسط HDP حمایت کنند چرا که مردم ما به کمک نیاز دارند.»

کد خبر 42687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha