جاده چشمه چاهی به سفیدخانی سیروان زیر بار می‌رود

سرویس ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام عنوان کرد: جاده چشمه چاهی- سفیدخانی با مساعد شدن شرایط جوی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرشاد دوستی از تکمیل پروژه چشمه چاهی- سفید خانی در آینده نزدیک با مساعد شدن شرایط جوی برای اجرای آسفالت خبر داد.

او گفت: طول پروژه ۷ کیلومتر است که ۳ کیلومتر این طرح از سمت سیروان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و عملیات خاکبرداری، خاکریزی، احداث ابنیه فنی، زیرسازی و روسازی ۴ کیلومتر باقیمانده نیز به پایان رسیده و با پی گیریهای صورت گرفته قیر مورد نیاز آسفالت این طرح تأمین شده که هم اکنون پیمانکار منتظر مساعد شدن شرایط جوی از نظر دما و رطوبت برای اجرای آسفالت آن می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان از دلایل طولانی شدن احداث پروژه راهسازی چشمه چاهی- سفیدخانی عدم تناسب اعتبار با حجم عملیات راهسازی در سالهای گذشته به دلیل استانی بودن طرح اشاره کرد و افزود: این پروژه، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از ۷ کیلومتر مرکز استان ایلام را به شهر لومار مرکز شهرستان سیروان نزدیک می کند.

وی خاطر نشان کرد: برای اتصال مسیر برگشت این پروژه به محور اصلی ایلام- حمیل- کرمانشاه تقاطع غیرهمسطح پیش بینی شده و اداره کل راه و شهرسازی استان برای احداث این تقاطع از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناههای حمل و نقل کشور پی گیریهای لازم به انجام خواهد رساند.

کد خبر 42436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha