گردنه ژالانه به دلیل کولاک شدید برف مسدود شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: محور مواصلاتی سروآباد- اورامانات محدوده گردنه ژالانه بدلیل کولاک شدید برف مسدود است.

به گزارش کرد پرس، رامبد نوذری گفت: در حال حاضر بارش شدید برف و کولاک موجب مسدود شدن این محور شده است و امکان تردد وجود ندارد، ضمن اینکه راهداران با تمام توان مشغول برفروبی در این مسیر هستند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر تمام راه های اصلی و فرعی استان باز است اما به رانندگان توصیه می شود برای تردد در مسیرها وسایل و تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان به برفروبی محورهای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: در شبانه روز گذشته ۷۸ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۵۳ دستگاه ماشین آلات در محورهای شریانی استان هزار و ۵۵۶ کیلومتر برف روبی و یخ زدایی انجام دادند.

نوذری میزان شن و نمک مصرفی در محورهای شریانی استان را در شبانه روز گذشته ۳۲۱ تن اعلام کرد و ادامه داد: همچنین ۱۶ خودروی گرفتار در برف و کولاک در این محورهای توسط راهداران رهاسازی شدند.

وی با بیان اینکه همچنین سه هزار و ۱۷۰ کیلومتر از محورهای غیرشریانی استان نیز توسط ۱۵۶ نفر از نیروهای راهداری و بهره گیری از ۱۱۹ دستگاه ماشین آلات برفروبی شد، یادآور شد: میزان شن و نمک مصرفی در این محورها ۶۷ تن بود.

کد خبر 42345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha