پیشرفت ۴۳ درصدی طرح آبرسانی به مناطق محروم ایلام

سرویس ایلام - استاندار ایلام از پیشرفت ۴۳ درصدی طرح آبرسانی به مناطق محروم ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا صبح پنجشنبه در ادامه دور دوم سفرهای شهرستانی در بازدید خود از محل کمپ کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار اظهار کرد: پیچ‌های خطرناک مسیر ارتباطی بخش بولی از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت گاز بیجار حذف می‌شود و روکش آسفالت این مسیر در اسرع وقت باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به طرح آبرسانی به مناطق محروم، گفت: ایلام با ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی رتبه نخست طرح آبرسانی به مناطق محروم را به خود اختصاص داده است و تعدادی از روستاهای بخش بولی شهرستان چوار نیز هدف آبرسانی طرح آبرسانی به مناطق محروم است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام از افزایش اعتبارات آبرسانی به مناطق محروم خبر داد و گفت: در وهله نخست مقرر شد که به ۱۲۸ روستا محروم استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان آبرسانی شود اما با رایزنی‌های انجام شده تعداد روستا از ۱۲۸ روستا به ۲۰۰ روستا و اعتبار در نظر گرفته شده از ۵۰۷ میلیارد تومان به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود آب تمامی روستاهای ایلام به طرف می‌شود، گفت: ایلام رتبه نخست پیشرفت فیزیکی آبرسانی به مناطق محروم بین استان‌های سراسر کشور را کسب کرد.

️بازدید از کمپ کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار، بازدید شرکت بهره برداری نفت و گاز تنگ بیجار، باز جاده ریزه وند، نشست با معتمدان شهرستان، حضور در نشست شورای اداری شهرستان، بازدید از شرکت ارغوان گستر، مراسم میثاق با شهدا گمنام و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌های سفر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان چوار است. ️

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و طرح‌های مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم‌ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.

کد خبر 41360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha