دومین حادثه گاز گرفتگی در میاندوآب

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته دومین حادثه گازگرفتگی در این شهرستان جان مرد میانسالی را گرفت.

سامان محمدی در این باره اظهار کرد: این فرد از گاز پیک نیک در داخل خودروی شخصی استفاده کرده بود که به همین خاطر دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داد.

او افزود: سه‌شنبه شب گذشته نیز چهار عضو یک خانواده در شهر میاندوآب براثر عدم استفاده از لوله دودکش آبگرمکن در منزل جان خود را از دست داده بودند.

محمدی از شهروندان خواست با توجه به سردی هوا و استفاده از لوازم گرمازا اعم از بخاری گازی، پکیج و غیره حتما از سلامت دستگاه‌ها و خروج کامل دود از دودکش‌ها اطمینان حاصل کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب همچنین گفت: عصر روز گذشته یک مغازه لباس فروشی در شهر میاندوآب که طعمه حریق شده بود، توسط آتش‌نشانان مهار و از گسترش حریق به دیگر مغازه جلوگیری به عمل آمد.

محمدی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را اتصال سیم کشی اعلام کردند، گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت ولی بخش‌هایی از مغازه در آتش سوخت.

کد خبر 41051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha