بازگشایی ۳۲ محور روستایی در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ فریبرز کرمی از بازگشایی۳۲ محور روستایی به دلیل بارش برف خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲۲۰۰ کیلومتر باند برف روبی در محورهای اصلی و روستایی استان انجام شده است.

به گزارش کرد پرس، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به تداوم بارش برف و باران در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در مجموع بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی در محورهای اصلی و روستایی انجام دادیم که از این میزان حدود ۱۳۹۰ کیلومتر در محورهای اصلی و ۸۳۰ کیلومتر در محورهای روستایی بود.

وی از برف‌روبی و بازگشایی ۳۲ محور روستایی که به دلیل بارش برف مسدود شده بود خبر داد و عنوان کرد: این محورها عمدتا" در شهرستان‌های: سنقر و کلیایی، اسلام آبادغرب، کنگاور و صحنه قرار داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد نیروهایی که در عملیات برف‌روبی پای کار بودند را نزدیک به ۲۰۰ نفر با استفاده از ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات اعلام کرد و یادآور شد: در مجموع بیش از ۷۵۰ تن شن و نمک نیز در محورهای مواصلاتی مصرف گردید.

به گفته کرمی، اکنون هیچ محور مسدودی در استان نداریم و تمامی نیروهای راهداری برای انجام عملیات برف‌روبی در حالت آماده باش کامل هستند.

وی در پایان افزود: کاربران جاده ای می توانند قبل از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌ها، از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شرایط جوی و دیگر خدمات این مرکز بهره مند شوند.

کد خبر 40791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha