بازدید هیئت اعزامی وزارت ارشاد از پروژه‌های فرهنگی استان

سرویس ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفتگو با کردپرس از بازدید هیئت اعزامی وزارت ارشاد از زیرساخت ها و پروژه‌های فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی هوشمند گفت: مدیر کل نظارت بر طرحهای عمرانی وزارت به همراه مشاور پروژه ها و طرحهای عمرانی وزارت و کارشناس دفتر طرحهای عمرانی وزارت از زیرساخت های فرهنگی ایلام بازدید کردند.

وی افزود: نمایندگان وزارت ابتدا از زمین تالار فرهنگی شهر ایلام بازید کردند، ساخت تالار مرکزی فرهنگ و هنر ایلام مدتهاست که در حال پیگیری است و زمینی که برای این تالار در نظر گرفته شده با متراژ ٧ هزار متر مربع تملک شده و در ١٢ هزار متر مربع زیربنا احداث خواهد شد.

هوشمند ادامه داد: در ادامه از مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام، هنرستان هنرهای زیبای دختران ایلام و تماشاخانه استاد باسره بازدید شد تا از مشکلات و کمبودهای آن اطلاع حاصل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام عنوان کرد: همچنین از ساختمان نیمه کاره انجمن خوشنویسان ایلام نیز بازدید به عمل آمد. عملیات ساخت این مرکز در گستره ۸۰۰ مترمربع از سال ۱۳۷۰ در مرکز این استان آغاز شد و تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفتنی است به دلیل کمبود اعتبار عملیات ساخت این مرکز همچنان با رکود مواجه است.

وی افزود: بررسی پروژه های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، واگذاری شروع پروژه تالار مرکزی ایلام به پیمانکار، تأمین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی جهت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام با اعتباری نزدیک به 5 میلیارد ریال، تأمین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز مجتمع فرهنگی هنری شهرستان ایوان با اعتباری نزدیک به 1 میلیارد و 500 میلیون ریال و تعمیر و تجهیز هنرستان هنرهای زیبای دختران شهر ایلام از جمله مصوبات بازدید این هیئت از زیرساخت های فرهنگی استان بودند.

کد خبر 40776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha