دستگیری ۱۰۰۰ قاچاقچی سلاح در سال جاری

سرویس کرمانشاه _ دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 2086 قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

به گزارش کردپرس؛ شهرام کرمی، بااشاره به انهدام تعداد قابل توجهی باند سازمان یافته قاچاق سلاح در کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 2086 قبضه سلاح شامل 1295 قبضه سلاح جنگی و 791 قبضه سلاح شکاری در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این کشفیات حدود 73 هزار و 91 فشنگ جنگی هم کشف و ضبط شده، اعلام کرد: جمعا 1005 نفر متهم در این رابطه دستگیر شده اند.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: بخش مهمی از این کشفیات انجام شده مربوط به دوماهه گذشته و در خلال نا آرامی های اخیر در کشور است که قرار بود در خیابان ها برعلیه مردم و دستگاه های امنیتی کشور بکار گیری شوند.

وی به تلاش معاندین نظام و گروه های تجزیه طلب برای برهم زدن نظم، آرامش و امنیت مردم طی دوماه اخیر اشاره کرد و گفت: این گروه ها تمام تلاش خود را برای مسلح کردن اغتشاشگران به منظور کشته سازی و بکار گیری علیه نیروهای امنیتی کردند که البته با رصد اطلاعاتی صورت گرفته و کنترل مرزها بخش قابل توجهی از سلاح هایی که می خواستند وارد کشور کنند، کشف و ضبط شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای حافظ امنیت در ماه های اخیر، اعلام کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با مخلان و تهدیدکنندگان در این عرصه بدون هیچگونه مماشاتی برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 40419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha