ابلاغ  ۵۵ میلیارد تومان از محل ۳ درصد اعتبارات نفت به استان ایلام

سرویس ایلام - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از ابلاغ ۵۵۰ میلیارد ریال از محل سه درصد اعتبارات نفت به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، امین دوست‌محمدی با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام گرفته با معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان برنامه و بودجه مقرر شد د چند روز آینده این مبلغ به استان ایلام ابلاغ شود، اظهار کرد: ۳۴۶۰ میلیارد ریال سهم ایلام از محل درآمدهای نفتی است که تاکنون ۱۲ درصد آن محقق شده و با ابلاغ این رقم جهش قابل ملاحظه‌ای در تخصیص اعتبارات از محل درآمد نفت در استان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از برج هنر شهر ایلام تصریح کرد: این پروژه در اعتبارات محرومیت‌زدایی تعریف شده که برای تسریع در تکمیل این پروژه علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی، از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گیری شود.

دوست‌محمدی در خصوص احداث ساختمان جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه طبق تاکید معاون سازمان برنامه و بودجه این پروژه باید از محل فروش اموال منقول و غیر منقول تکمیل شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با اشاره به بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از زیرساخت‌های حوزه اربعین به ویژه تونل های شماره یک و ۲ مسیر ایلام- مهران و پروژه های مصوب سفر رییس جمهور به استان نیز گفت: مکانیسم تخصیص اعتبارات برای این پروژه ها با درخواست مجوز ماده ۵۶ برای تسهیلات بانکی تزریق شد.

کد خبر 40337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha