تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری پاوه ممنوع شد

سرویس کرمانشاه _ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پاوه اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری ممنوع و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش کردپرس و به نقل از هزار ماسوله؛ سروان سیروس مرادی با اعلام این خبر اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه سنگین اعم از کامیون‌ها و تریلر‌ها ضمن اینکه برای شهروندان و سایر وسایل نقلیه ایجاد مزاحمت میکنند، در بعضی مواقع سبب بروز ترافیک‌های سنگین و انسداد معابر نیز می‌شوند.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه سنگین در طول روز(روز‌های عادی و تعطیل) ممنوع است و تنها در ساعت ۲۳:۰۰ تا ۰۵:۰۰ صبح مجاز به تردد در شهر هستند.

سروان مرادی ادامه داد: در برخی مواقع به صورت اضطراری، وسایل نقلیه سنگین جهت تعمیرات، اتمام پروژه و ... مجاز به تردد در سطح معابر شهری در طول روز از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ هستند که جهت انجام این‌گونه تردد‌های اضطراری باید از قبل مجوز لازم را گرفته باشند.

مرادی در پایان به رانندگان وسایل نقلیه سنگین توصیه کرد: به هیچ عنوان در ساعات غیر مجاز در معابر شهری تردد نکنند، چرا که علاوه بر اعمال قانون به دلیل تردد در ساعات غیر مجاز (۲۱ هزار تومان)، این رانندگان به دلیل ورود ممنوع نیز جریمه خواهند شد. همچنین با تردد در ساعات غیر مجاز ۷۳ هزار تومان مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

رئیس راهور پاوه تاکید کرد در صورت تردد در ساعات غیر مجاز به دلیل مزاحمت خودروهای سواری و برهم زدن نظم ترافیکی برای شهروندان با تشخیص همکاران راهور در سطح شهر وسیله نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل می شود.

وی در پایان تاکید کرد: تردد در شهر و مناطق پر تردد به صورت رفت(ورودی شهر از سمت شرق) از جمله خیابان های نسمه و دوریسان تا سه راهی بیمارستان و همچنین خيابان های سراب هولی، خيابان امام، میدان ارشاد، خيابان ارشاد، خيابان امام غزالی و در نهایت به سمت خروجی شهر به طرف نوسود و برگشت نیز از مسیرهای ذکر شده مجاز و توقف ممنوع می باشد.

کد خبر 40029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha