بیانیه نماینده اورامانات در واکنش به  اتفاقات اخیر  جوانرود

سرویس کرمانشاه _ آرش لهونی با صدور بیانیه ای با اظهار تاسف از کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان جوانرودی در حوادث و ناآرامی های اخیر این شهرستان، از پیگیری این واقعه از طریق مجاری قانونی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش کردپرس متن کامل بیانیه نماینده اورامانات که در کانال رسمی وی منتشر شده به این شرح است:

غم پر کشیدن فرزندان جوانرود، چنان بر جان و دل من نشسته است که قلم را یارای نگاشتن نیست. خدمت خانواده های معزز و داغدار آن عزیزان از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و ما را در غم خود شریک بدانند.

بی گمان می بایست موضوع جانباختگان حوادث اخیر از مسیر قانونی، قاطعانه پیگیری شود و برخورد قانونی با عوامل خشونت و مضروب کننده شهروندان جوانرود به شدت انجام پذیرد.

در این راستا ضمن تذکر جدی به وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور در خصوص شرایط چند روز گذشته در جوانرود خواستار رسیدگی و برخورد با عوامل تیراندازی به شهروندان جوانرودی بوده ام.

اکنون همه ما در لحظات حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته ایم و هر یک وظیفه ای بر دوش داریم.

من به عنوان نماینده مردم شریف منطقه بر اساس اعتماد شما و ظرفیت های قانونی در مجلس شورای اسلامی ، از دقایق نخست اعتراضات تمام توان خود را با جدیت وقف پیگیری خواسته های بحق مردم عزیزمان کرده ام و در روزهای تلخ اخیر ، چشم بر روی هم ننهاده و لحظه ای از پیگیری امور غافل نبوده ام و بدون تردید غافل نیز نخواهم شد

آرش زره تن لهونی

کد خبر 39735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha