خام فروشی ظلم به تولید و اشتغال کرمانشاه است

سرویس کرمانشاه _ بهمن امیری‌مقدم گفت: منابع ارزشمند استان در حوزه کشاورزی، معدنی و طبیعی ظرفیتی مناسب برای توسعه است و خام فروشی این منابع ظلمی آشکار به استان است.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در نشست تجلیل از کارآفرینان برتر استان گفت: تولید کننده و کارآفرین در فرهنگ اسلامی از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و این افراد همیشه مورد تکریم و تجلیل بزرگان دین مبین اسلام گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از منابع بسیار عظیم و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برخوردار است، در ادامه گفت: اولویت اصلی مدیریت ارشد استان تسهیلگری در مسیر راه اندازی صنایع تبدیلی و فرآوری در حوزه های مختلف کشاورزی و معدنی و طبیعی است.

امیری مقدم بر حمایت ویژه از تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: باید هرگونه مانع در مسیر تولیدکنندگان و کارآفرینان در این استان برداشته شود و عرصه برای کار و فعالیت جهادی و میدانی فراهم شود.

وی همچنین تاکید بر اینکه در همه عرصه ها باید قانون ملاک تصمیم گیری ها باشد؛ گفت: هر کارشناس و مدیری که به جای عمل قانون به دنبال اعمال سلیقه ها و نظرات شخصی باشد یک مانع جدی در مسیر تولید و اشتغال محسوب می شود، و باید برداشته شود.

مدیر ارشد استان افراد و جرياناتی که موضوع تحریم خرید برخی تولیدات داخلی را تبلیغ می‌کنند را ظلم به کشور دانست و گفت‌: این ها به دنبال تعطیلی کارخانه‌ها، نابودی تولید و ظرفیت‌های اشتغال در کشور هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر جلوگیری از هرگونه خام فروشی در استان تاکید کرد و گفت: باید از این منابع ارزشمند در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر و اشتغال زایی برای جوانان کرمانشاهی استفاده شود.

کد خبر 39709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha