از فعالان و خادمان نشر کتاب و کتابخوانی ایلام تجلیل شد / فعالیت۴۰ ناشر در ایلام

سرویس ایلام - از ۲۴ فعال حوزه نشر کتاب و کتابخوانی ایلام با حضور جمعی از ناشران، نویسندگان و مسئولین تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این آیین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از فعالیت ۴۰ موسسه انتشاراتی در استان خبر داد و گفت: امسال در مجموع ۲۷۰ عنوان کتاب در این استان چاپ و منتشر شده که بیانگر فعالیت مناسب اهالی فرهنگ در این حوزه است.

علی هوشمند با ذکر اینکه خوشبختانه فعالیت اهالی این حوزه روز به روز در عرصه های فرهنگ و هنر بیشتر می شود، ابراز امیدواری کرد با افزایش یارانه ها حمایت‌های گسترده ای از این مجموعه انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با ذکر اینکه بیش از ۲۰۰ مجموعه رسانه اعم از مکتوب و الکترونیکی در استان فعالیت دارد، افزود: علاوه بر این ۴۰ موسسه انتشاراتی نیز در استان فعالیت دارد.

هوشمند اظهار کرد: خوشبختانه جایگاه کتاب در فرهنگ و جامعه ما همچنان والاست و چاپ عنوان های مختلف کتاب بیانگر این موضوع است و در کنار ان فرهنگ مطالعه نیز نیازمند تقویت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: استان ایلام در حوزه دفاع مقدس، پایمردی و ایثار و شهادت و میزبانی از زائران حسینی ویژگی های منحصر بفردی دارد که دعوت می شود از اهالی قلم که همواره پیش قدم و پیش گام بوده، در تولید آثار مرتبط با این محورها نیز مشارکت و همراهی داشته باشند.

کد خبر 39596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha