نماینده ولی فقیه در کردستان: عملکرد نیروی انتظامی استان خوب است

نماینده ولی فقیه در کردستان امنیت و آسایش مردم را در سایه مجاهدت پلیس دانست و گفت: امنیت و آرامش کنونی حاصل از خودگذشتگی و ایثار کارکنان انتظامی است.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با فرمانده و شماری از کارکنان انتظامی کردستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، عملکرد نیروی انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس استان در حوادث اخیر با خویشتنداری و استقامت در راه آرامش مردم، با معترضان برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس استان با سربلندی و آبروداری ماموریت مقابله با معترضان را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: دشمنان و معاندان به دنبال ناامنی بودند که پلیس با اقتدار توطئه ها و نقشه های شوم آنان را ناکام ساخت.

نماینده ولی فقیه در کردستان به ماموریت های متعدد پلیس در طول سال اشاره کرد و افزود: پلیس در ماموریت مهم اربعین نشان داد که چه در بحث امنیت و دیگر کارهای خدماتی با صبوری به مردم خدمت می کند که این مهم نشان دهنده مردم داری این قشر تلاشگر است.

حجت الاسلام پورذهبی امنیت و آسایش مردم را در سایه مجاهدت پلیس دانست و ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی حاصل از خودگذشتگی و ایثار کارکنان انتظامی است.

وی با بیان اینکه حضور پلیس در جامعه امنیت ساز و مایه افتخار است، یادآور شد: نیروی انتظامی در راه ایجاد امنیت شهدای زیادی تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه امنیت حاصل خون شهدا است، بیان کرد: همه وظیفه داریم قدردان تلاش نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت باشیم و در این راه به آنان همکاری داشته باشیم.

کد خبر 38858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha