رتبه ٣١ آذربایجان غربی در تراکم دانش آموزان در کلاسهای درس!

سرویس آذربایجان غربی- مدیر کل آاموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تراکم بالای دانش آموزان در کلاسها مهمترین مشکل ما در استان اذربایجان غربی است و در رتبه ۳۱ کشوری قرار داریم.

به گزارش کردپرس، جنگی با اشاره به اینکه شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل ضروریست، افزود: ضروریست تا دانش آموزانی که ترک تحصیل کرده و یا بازمانده از تحصیل هستند شناسایی و سریعا جذب شوند.

او با بیان اینکه ۹ هزار و ۲۸۰ نفر کمبود نیرو در استان وجود داشت بیان کرد: بخشی از این کمبودها در استان از طریق حق التدریس ها، بکارگیری بازنشستگان، ماده ۲۸ و سرباز معلمان جبران شده است.

جنگی گفت: ساخت و ساز و سرانه فضای آموزشی زیر ساختی برای آموزش بهینه در شهرستان و کشور است.

او با بیان اینکه مدارس بعد ۲۵ ماه بازگشایی شده است گفت: سعی شود تا در مسیر تعلیم و تربیت تلاش مضاعفی در ایام پسا کرونا شود تا کاستی های آن دوران جبران شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: تلاش می شود با عشق و ایثار معلمی ارتقای کیفی آموزش در استان رقم زده شود.معلمان و کارکنان این نهادباید با مطالعه و به روز نگهداشتن اطلاعات بتوانند جوابگوی نیازهای دانش آموزان باشند.

جنگی با اشاره به اینکه معلمان باید الگویی برای همه جامعه باشند ادامه داد: صمیمت،رفاقت و دوستی باید در ادارات مناطق ۲۴ گانه حاکم باشد و احترام به ارباب رجوع و تکریم آنان باید مبتنی در آموزه های دینی و فرهنگ ما باشد تا همه از خدمات این نهاد خرسندی و رضایت داشته باشند/.

کد خبر 38804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha