افزایش ۲۹ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۹۳ میلیون تردد در جاده‌های استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش کردپرس؛ فریبرز کرمی گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری ۹۳ میلیون ۲۴ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تردد ۷۲ میلیون و ۶۲۴ هزار تردد شاهد افزایش ۲۹ درصدی تردد وسایل نقلیه هستیم.

وی گفت: ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار خودرو سنگین در جاده‌های استان کرمانشاه تردد کرده اند که نسبت به سال گذشته در همین بازده زمانی با تردد ۱۱ میلیون و ۱۶۲ هزار خودرو سنگین از افزایش ۲۰ درصدی تردد خودرو های سنگین حکایت دارد.

فریبرز کرمی در ادامه افزود: با توجه به ایام اربعین حسینی (ع) و تردد زوار شاید افزایش ۳۰ درصدی تردد خودرو های سبک در محورهای مواصلاتی استان بودیم به نحوی که ۷۹ میلیون و ۵۷۳ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

وی گفت: بیشترین تردد طی شش ماهه نخست سال جاری در محور کرمانشاه به بیستون با تردد ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار به ثبت رسیده است و کمترین تردد در محور پاوه به روانسر با تردد ۴۸ هزار و ۲۶۰ هزار خودرو می باشد.

کرمی درباره تردد ورودی به استان کرمانشاه گفت: طی شش ماهه سال گذشته ۵ میلیون و ۹۹۲ خودرو به استان وارد شدند اما امسال ۷ میلیون و ۹۳۸ هزار خودرو وارد شده است و شاهد افزایش ۳۲ درصدی هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: تردد خروجی وسایل نقلیه ۷ میلیون و ۹۹۷ هزار خودرو بوده که نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته با تردد ۵ میلیون ۹۲۵ هزار خودرو ۳۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

کرمی در پایان افزود: جاده های استان کرمانشاه با اقدامات ایمنی و انجام روکش آسفالت یکی از ایمن ترین جاده های کشور است که این اقدامات سبب کاهش ۶۱ درصدی تلفات جاده ای در ایام اربعین حسینی(ع) سالجاری شده است.

کد خبر 38790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha