تمامی کشتارگاه‌های مرغ باید به  تونل انجماد مجهز شوند

سرویس کرمانشاه _ رحیمی زنگنه یکی از مشکلات تولیدکنندگان مرغ را عدم تجهیز برخی از کشتارگاه‌ها به تونل انجماد دانست و خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان به منظور تجهیز تمامی کشتارگاه‌ها به تونل انجماد اقدام خواهد کرد تا بخشی از مشکلات صنعت مرغ کرمانشاه برطرف شود.

به گزارش کردپرس؛ سرپرست فرمانداری کرمانشاه در نشست بررسی مشکلات مرغداران شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: رفع مشکلات مرغداران کرمانشاه از یک طرف به نفع مردم به‌عنوان مصرف کننده است و از سوی دیگر کمک به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است.

ابراهیم رحیمی زنگنه با بیان اینکه بخشی از مرغداری‌های شهرستان کرمانشاه به‌دلیل مشکلات موجود فعال نیستند بیان کرد: در این نشست با حضور نمایندگان مرغداری‌های شهرستان کرمانشاه تمامی مشکلات این صنف مطرح شد و با همکاری دستگاه‌های اجرایی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه صنعت مرغداری در این شهرستان از اهمیت بسیاری برخوردار است خاطرنشان کرد: قیمت مرغ مصرفی نقش تأثیرگذاری در زندگی مردم دارد و از طرف دیگر نیز تولیدکنندگان بسیاری در این صنعت حضور دارند.

رحیمی زنگنه بررسی وضعیت و رفع مشکلات مرغداران را یکی از مأموریت‌های فرمانداری کرمانشاه دانست و تأکید کرد: براساس مشکلاتی که مرغداران در جلسه امروز بیان کردند، جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از طریق بانک‌های عامل برای تسریع در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش مرغداران اقدام خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه پیشتیبانی امور دام نیز پرداخت هر چه سریعتر طلب مرغداران را پیگیری خواهد کرد بیان کرد: جهاد کشاورزی کرمانشاه براساس درخواست مرغداران مکاتبات لازم را برای پیشنهاد خرید تضمینی مرغ تولیدی شهرستان برای حمایت از مرغداران انجام خواهد داد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به دغدغه تولیدکنندگان مرغ درباره قیمت فروش تولیدات آنها اظهار کرد: با حضور کارشناسان فرمانداری کرمانشاه، جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام و نماینده اتحادیه مرغداران آنالیز واقعی از قیمت تمام شده تولید هر کیلو مرغ در شهرستان کرمانشاه برای پیشنهاد به ستاد تنظیم بازار استان انجام خواهد شد.

رحیمی زنگنه یکی دیگر از مصوبات این نشست را برنامه‌ریزی برای افزایش جوجه‌ریزی در سطح مرغدارای‌ها بیان کرد و افزود: جهاد کشاورزی به همراه اداره دامپزشکی اقدامات لازم را به منظور افزایش جوجه ریزی واحدهای مرغداری در شهرستان کرمانشاه انجام خواهند داد.

کد خبر 38343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha