داعش مسئولیت حمله به پایگاه SDF در شرق دیرالزور را بر عهده گرفت

سرویس سوریه - داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله به پایگاه نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) را برعهده گرفت و اعلام کرد علاوه بر خسارات مادی، تعدادی از نیروهای(SDF) را نیز مجروح کرده است.

به گزارش کردپرس، گروه تروریستی داعش از طریق خبرگزاری نزدیک به خود، مسئولیت حمله موشکی به مقر نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در شهر «الزار» در ۳۵ کیلومتری شرق دیرالزور در شرق سوریه را بر عهده گرفت.
خبرگزاری اعماق که نزدیک به گروه داعش است در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعدادی از پیکارجویان این گروه با موشک و سلاح سبک، پایگاه نیروهای سوریه دموکراتیک را هدف قرار دادند که در نتیجه تعدادی از نیروهای (SDF) را مجروح کرده و خسارات مالی نیز وارد کردند.
با این حال، یک منبع نظامی (SDF) دیروز سه شنبه در مصاحبه‌ای با آژانس خبری«نورس‌پرس» اعلام داشت که این حمله تنها خسارات مادی داشته است و هرگونه تلفات جانی را رد کرد.

به گفته این منبع، پایگاه نظامی (SDF) در حاشیه رودخانه فرات در شهر «الزار» در منطقه «بصیره» مورد اصابت ۳موشک آرپی‌جی قرار گرفت.
مناطق روستایی شرق دیرالزور شاهد بالا گرفتن حملات این گروه افراطی هستند که بیشتر فرماندهان و نیروهای (SDF) و کارمندان مدیریت خودگردان را هدف قرار می‌دهند.

داعش در ۲۸م آگوست نیز از طریق خبرگزاری‌های نزدیک به خود، مسئولیت ترور یکی از اعضای (SDF) را در نزدیکی جاده اصلی شهر السور در منطقه شمال دیرالزور بر عهده گرفت.

کد خبر 37667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha