جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا  توسط ناوگان حمل و نقل کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۵ ماهه سالجاری ۳ میلیون ۷۲۴ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به سال گذشته تناژ جابجایی کالا ۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش کردپرس، فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سالجاری ۲۳۳ هزار حوله صادر و تعداد بارنامه ها صادر شده نیز ۲۳۵ هزار است.

وی افزود: بیشترین تناژ جابجایی کالا در سطح استان مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۲ میلیون ۲۷۳ هزار تن است و سیمان ۷۱۶ هزار تن کالای اصلی جابجا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه شامل سیمان بصورت کیسه ای و فله، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، چغندرقند، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت، کنجاله می باشد.

کرمی درباره تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا گفت: ۱۹ هزار و ۱۷۴ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان(کامیون) حمل و نقل کالا برون‌شهری ۱۳ هزار و ۲۱۵ خودرو است.

کرمی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام می‌شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

کد خبر 37543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha