بدون اتلاف وقت به همه حمله ها پاسخ خواهیم داد

سرویس سوریه - آرام حنا سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک اعلام کرد که آنها پاسخ تمام حملات ترکیه را به سرعت خواهند داد.

به گزارش کردپرس، آرام حنا سخنگوی نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در ارزیابی حملات اخیر ترکیه به کردستان سوریه اعلام کرد که نیروهای SDF بدون اتلاف وقت به تمام حملات انجام شده از سوی ترکیه پاسخ خواهند داد.

آرام حنا در گفتگو با هاوار، درباره افزایش حملات ترکیه به شمال و شرق سوریه گفت: «به دلیل اهمال های رخ داده سوریه به عرصه درگیری بین المللی مبدل شده است. همه طرف های داخلی و بین المللی در تلاش برای سوء استفاده از این وضعیت هستند.»

او با اشاره به حملات ترکیه علیه کسانی که بر علیه داعش می جنگند، گفت: «از آنجایی که روسیه قدرت ضامن منطقه است، گزارش های میدانی را در اختیار این کشور و ائتلاف بین المللی قرار می دهیم و از طریق این گزارش ها است که داده های رویدادها را تفسیر و مستندسازی می کنیم. ما با بررسی پیامدهای اقدامات منفی که بر اهداف مشترک تأثیر می گذارد، تلاش می کنیم تا با نیروهای مختلف بین المللی در مبارزه با تروریسم همکاری کنیم.»

حنا با بیان اینکه «اگر جامعه جهانی آنچه را که برای اجرای آتش بس در منطقه لازم است انجام ندهد، نمی توان درباره نابودی تروریسم سخن گفت»، بر لزوم اقدامات تأثیرگذارتر در منطقه تاکید کرد.

او با اشاره به این که ترکیه پس از پیروزی کردستان سوریه علیه داعش، در این منطقه اعلام جنگ کرده است، گفت: «مبارزه مردم در منطقه شمال و شرق سوریه بر پایه وحدت، زندگی مشترک و برادری بود که منجر به پروژه ملی سوریه شد. مردم ما باید بدانند که جنگ ها و حملات کنونی با حوادثی که در تاریخ برای ما رخ داده تفاوتی ندارند. مسئول "قتل عام سیفو" در سال 1915 اکنون هم ما را تهدید می کند. همان کسانی که برای نابودی هویت تاریخی ما دست به کشتارمان زدند، امروز یک بار دیگر به ما حمله می کنند.»

سخنگوی SDF در ادامه از آمادگی کامل نیروهای SDF برای جنگ خبر داد و گفت: «تا زمانی که با سربلندی و استقامت به موفقیت دست یابیم و عدالت را درباره هزاران جان باخته و مبارز خود تحقق نبخشیم، چاره ای جز ایستادگی و مقاومت قاطعانه نداریم.»

او اعلام کرد: «نیروهای ما برای پاسخ دادن به هر نوع حمله ای آماده هستند. یگان‌های ویژه مسئولیت پاسخگویی فوری به جنایات دشمن را بر عهده گرفته‌اند. این ارتش متجاوز ترکیه است که به شدت متحمل تلفات جانی و نابودی مهمات شده است. ما حق پاسخگویی مان را به تأخیر نمی اندازیم و فوراً به هر حمله ای پاسخ خواهیم داد.»

آرام حنا در پایان با تأکید دوباره بر لزوم همبستگی بین مردم در کردستان سوریه گفت: «از طرف رزمندگان کردستان سوریه و به عنوان نیروهای SDF متعهد هستیم که با اراده قوی از مرزهای خود محافظت و امنیت مردم خود را تضمین کنیم.»

کد خبر 37159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha