ماجراجویی جوان سنندجی جان شهروندان را به مخاطره انداخت

بعد از ظهر امروز جمعه سوم تیر ماه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان می دهد پسر جوانی به دلیل شکسته شدن یکی از تخته های کف پل معلق پارک جنگلی آبیدر سنندج, از پل آویزان می شود.

به گزارش کرد پرس, پس از بررسی های پلیس و بر اساس فیلمی که در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته, ماجرای غیراستاندارد بودن پل معلق سنندج کاملا تغییر کرده, چرا که در این فیلم به خوبی مشخص است که این جوان حدود ٣٠ ساله عمدا و از سر ماجراجویی بر روی پل پرش کرده و همین مسئله هم باعث شکسته شدن تخته های کف پل معلق می شود.

برای صحت و سقم این ماجرا یکی از اعضای شورای شهر سنندج با خبرنگار کرد پرس گفت و گویی انجام داده و می گوید: این پسر جوان ظاهرا با دوستان خود قصد شوخی و ترساندن آنان را داشته و با پرشی که انجام می دهد تنها قصد داشته پل معلق را تکان بدهد اما بر اثر شدت ضربه کف چوبی پل می شکند.

به گفته بهروز ابراهیم آبادی این پل بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و همانطور که در تمام پل های معلق دنیا به دلیل بحث سبک سازی از شیشه و چوب استفاده می شود در این پل نیز همین تجهیزات به کار برده شده است.

وی می گوید علاوه بر استاندارد بودن پل, تمام تجهیزات ایمنی برای حفظ جان گردشگران در نظر گرفته شده که بدون آنها کسی اجازه ندارد بر روی این پل تردد کند.

عضو شورای شهر سنندج ادامه می دهد همان گونه که در فیلم نیز مشخص است این جوان سنندجی از روی عمد پرش را انجام داده و باعث رعب و وحشت برای دیگر حاضران بر روی پل می شود اما تجهیزات ایمنی مانع آسیب رسیدن به این فرد می شود.

ابراهیم آبادی از شهروندان درخواست کرد، به هر چیزی که در فضای مجازی می بینند اعتماد نکرده و اخبار را تنها از طریق رسانه های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

کد خبر 34541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha