«سردار» بر سر دار؛ سقوط به مرحله اول لیگ دسته سوم کشور

سرویس آذربایجان غربی- تیم سردار بوکان که سال گذشته به اتهام تبانی از لیگ دسته دوم فوتبال کشور به لیگ دسته سوم سقوط کرده بود، امثال هم در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل به عنوان اولین تیم، به صورت رسمی به مرحله اول لیگ سه سقوط کرد.

به گزارش کردپرس، تیم سردار بوکان با امتیاز منفی ۳ در رتبه دهم گروه دوم مرحله نهایی قرار دارد، اکنون با فاصله ۲۰ امتیازی با تیم هفتم جدول یعنی تیم ۱۷ امتیازی اتحاد فومن دیگر شانسی برای بقا در مرحله دوم لیگ سه نخواهند داشت.

سردار در هفته چهاردهم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه کشور میزبان داماش گیلان بود و در اتفاقی عجیب به دلیل کمبود بازیکن ۹ نفره وارد میدان شدند و در نهایت در این دیدار خانگی را با نتیجه ۴ بر صفر از داماش گیلان شکست خورد.

مسئولان تیم سردار دلیل کمبود بازیکن عدم صدور کارت بازیکنان از سوی هیات فوتبال استان و فدراسیون فوتبال عنوان کرده اند.

پس از سقوط در پایان فصل گذشته لیگ دو و آن داستان های عجیب تبانی، حال با سقوط از مرحله دوم لیگ سه به مرحله اول، تیم پرطرفدار بوکانی در مرز نابودی قرار دارد.

به گزارش کردپرس، سال گذشته در پی اثبات وجود تبانی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم "سردار بوکان" به لیگ دسته سوم سقوط کرد.

باشگاه فوتبال سردار بوکان، یکی از باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان غربی است که در سال ۱۳۷۹ توسط "علی خدامرادی" پیشکسوت فوتبال بوکان در این شهر بنیان‌گذاری شد.ثبت و تأسیس این باشگاه ورزشی در سازمان ثبت شرکت‌ها در سال ۸۳ در این شهرستان صورت گرفت و تیم فوتبال آن، نام خود را از "عزیزخان مکری" ملقب به «سردار کل» گرفته‌ است.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

پشت پرده سقوط تیم فوتبال سردار بوکان؛ چه کسانی از آب گل آلود ماهی گرفتند؟

تیر آخر بر پیکر تیم سردار بوکان؛ حکم به سقوط قطعی شد

کد خبر 34099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha