عملیات در کوه جودی ادامه دارد: 4 نظامی دیگر کشته شدند

سرویس ترکیه - در عملیاتی که از 30 آوریل در ارتفاعات جودی آغاز شده بود، روز گذشته 4 نیروی نظامی دیگر ترکیه نیز جان خود را از دست داده و شماری نیز مجروح شدند.

به گزارش کردپرس، در درگیری های شدید که نزدیک به یک ماه است در ارتفاعات جودی در شرناخ ادامه دارد، روز گذشته 4 نیروی نظامی ترکیه جان خود را از دست دادند و شمار زیادی نیز مجروح شدند.

بنا بر گزارش مزووتامیا، این عملیات که پس از کشته شدن 8 نیروی نظامی ترکیه در 30 آوریل به طور جدی و گسترده در کوه جودی آغاز شده بود، همچنان به شدت ادامه دارد. منطقه ارتفاعات جودی مدت هاست که تحت محاصره نیروهای نظامی قرار دارد و آمد و شد به آن ممنوع است. این منطقه در روزهای اخیر شاهد تحرکات هوایی زیادی بوده است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده از منابع محلی، نیروهای نظامی که جان خود را از دست داده بودند و مجروحان با خودروهای زرهی از مسیر روستای آوگاماسیا که آمد و شد به آن ممنوع اعلام شده است، به بیمارستان دولتی شرناخ انتقال یافتند.

شمار دیگری از نیروهای نظامی مجروح نیز به پایگاه فرماندهی لشگر 23 مرزی ژاندارمری شرناخ منتقل شدند. گزارش منابع محلی حاکی از آن است که تحرکات هوایی شدید در منطقه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 32962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha