پروژه گازرسانی به  ٥٨ روستای سردشت و پیرانشهر وارد مناقصه شد

سرویس آذربایجان غربی- وضعیت گاز رسانی در روستاهای پیرانشهر و سردشت بسیار بغرنج است و پروژه های موجود بسیار کند پیش می روند، در حال حاضر پروژه گازرسانی به ٥٨ روستای سردشت و پیرانشهر وارد مناقصه شده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات پروژه‌های گازرسانی به روستاهای دو شهرستان سردشت و پیرانشهر خبر داد و گفت: در جلسه ای با مسئولان شرکت گاز، مشکلات پروژه‌های گازرسانی به روستاهای دو شهرستان سردشت و پیرانشهر مورد بررسی قرار گرفت

کمال حسن پور افزود: ک در نهایت تصمیمات خوبی در راستای رفع مشکلات و مانع پیش‌روی اجرای پروژه‌ها و نیز تسریع در روند پروژها، اتخاذ شد.

او ادامه داد: طی روزهای اخیر با پیگیری های مستمر صورت گرفته، پروژه های گازرسانی به ۳۹ روستای شهرستان سردشت و ۱۹ روستای شهرستان پیرانشهر وارد مناقصه شدند.

گازرسانی به روستاهای سردشت و پیرانشهر دارای پیشرفت بسیار کندی است و هنوز بسیاری از روستای از گاز رسانی بی بهره مانده اند.

از ۲۷۰ روستا فقط به ۳٨ روستا در سردشت گازرسانی شده و در سال گذشته هیچ پروژه جدیدی آغاز نشد و پیمانکاران پروژه‌های قبلی نیز به دلیل عدم دریافت مطالبات خود کار را تعطیل کرده بودند!

در روستاهای پیرانشهر هم وضعیت بسیار بغرنج است و در فصل سرما زندگی برای مردم مستضعف و محروم این دو شهرستان بسیار سخت و مشقت بار خواهد بود.

کد خبر 32877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha