رهاسازی سگ های بلاصاحب کمپ کار کسانی بوده که سلامت روانی ندارند!

سرویس آذربايجان غربی- معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: تعداد قلاده سگ های مفقود شده کمتر از میزان اعلام شده است و قطعا کسانی که این کار را انجام داده اند، از سلامت روانی برخوردار نبوده اند و موضوع حتما پیگیری می شود.

سید نصیر محمودی در گفتگو با خبرنگار کردپرس، در خصوص ماجرای عجیب مفقود شدن تعداد زیادی سگ از کمپ سگ های بلاصاحب مهاباد بیان کرد: این موضوع نخستین بار نیست که اتفاق می‌افتد و دفعات قبلی افرادی برای نگهبانان مزاحمت ایجاد کرده و اقدام به رهاسازی سگها کرده بودند.

او ادامه داد: در آن زمان حتی موضوع از طریق تماس با نیروی انتظامی صورتجلسه شده بود و این بار نیز احتمال می دهیم که این اقدام از سوی همان افرادی انجام گرفته باشد که از سلامت روانی برخوردار نیستند، به نحوی که شیشه ها شکسته شده و و فنس هم پاره شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: تعداد قلاده‌های مفقود شده ۴۰۰ قلاده نبوده و در حدود ۱۵۰ تا ۱۷۰ قلاده سگ بوده است اما قطعاً این موضوع پیگیری خواهد شد و سعی خواهیم کرد این نفرات را شناسایی کنیم.

محمودی بیان کرد: تعدادی از این سگها در زمین های اطراف پراکنده شده و عده ای هم به شهر بازگشته اند و شهرداری در نظر دارد دوباره روند زنده گیری را به جریان بیندازد و این سگ‌ها را به کمپ بازگرداند. شهرداری از این مسئله متاسف شده زیرا در این زمینه هزینه شده بود و اکنون دوباره هزینه زنده گیری به شهرداری تحمیل می شود.

او با اشاره به اینکه در این کمپ دوربین مدار بسته خراب شده بود، گفت: پیشتر در این مکان دوربین مداربسته قرار داشت اما از مدت‌ها پیش خراب شده و و مالکیت کمپی که شهرداری آن را اجاره کرده بود، مخالف راه اندازی دوربین مدار بسته در این مکان بود.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد با اشاره به غفلت نگهبان کمپ نیز افزود: متاسفانه نگهبان در آن شب به بهانه مشکلات شخصی کمپ را ترک کرده و شهرداری حتما با او او برخورد خواهد کرد.

محمودی همچنین در خصوص تمیز شدن محوطه کمپ در شبی که سگ ها مفقود شده اند، تصریح کرد: کمپ کماکان کثیف است و احتمال دارد با بارش باران تمیز شده باشد.

او در پایان با اشاره به اقدامات انجمن حامیان حیوانات در کمپ نگهداری سگ های بلاصاحب گفت: اعضای این انجمن به صورت یک انجمن خیریه در خصوص نظافت، غذارسانی و تیمار سگ های بیمار تاکنون اقدام کردند و از این بابت از آنها تشکر می کنیم.

به گزارش کردپرس، دو شب پیش تعداد زیادی از قلاده های نگهداری شده در کمپ سگ های بلاصاحب مهاباد توسط اشخاصی که هویت آنها معلوم نیست به مکانی نامعلوم انتقال و یا معدوم شده‌اند!

مدیر عامل انجمن خیریه حامی حیوانات ژین مکریان مهاباد در این خصوص به کردپرس گفته است: مشخص نیست چگونه ۴۰۰ قلاده سگ در عرض ۳ ساعت مفقود شده‌اند و مسئولان در جریان نیستند! از سوی دیگر اگر این قلاده ها رهاسازی شده باشند باید الان در سطح شهر به صورت گله های فراوان دیده می شدند در حالی که هیچ خبری از آنها نیست.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

مفقود شدن مشکوک ٤٠٠ قلاده سگ از سایت نگهداری مهاباد در یک شب!!

کد خبر 30476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha