جوابیه اداره ورزش و جوانان مهاباد به گفت و گوی منتشر شده در کردپرس

سرویس آذربایجان غربی- خبرگزاری کردپرس گفت و گویی را با عنوان «مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی مهاباد بیشتر یک نمایش تبلیغاتی بود!» در ١٧ فروردین منتشر کرد. به دنبال آن رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد جوابیه ای برای این خبرگزاری ارسال کرده که در راستای اجرای قانون مطبوعات، این جوابیه عیناً منتشر می شود.

به گزارش کردپرس، رییس کمیته دوچرخه‌سواری همگانی و دبیر هیئت دوچرخه سواری شهرستان مهاباد در گفت و گو با کردپرس تحت عنوان «مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی مهاباد بیشتر یک نمایش تبلیغاتی بود!» گفته بود؛ «مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی سال ١٤٠٠ مهاباد، مراسمی نمایشی و تبلیغاتی بود و عدالت در حق همه ورزشکاران و هیات های ورزشی شهرستان لحاظ نشد و در آن تنها بانیان مراسم از خودشان و نزدیکان شان تقدیر کردند!». به دنبال آن رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد جوابیه ای برای این خبرگزاری ارسال کرده که در راستای اجرای قانون مطبوعات، این جوابیه عیناً منتشر می شود.

مدیر مسئول محترم سایت کرد پرس؛

احتراما در پی انتشار مطلبی با ادعای نمایشی بودن تجلیل از ورزشکاران مهاباد خواهشمند است جهت تنویر افکار عمومی جوابیه اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد را منعکس فرمایید .

در مراسم تجلیل از ملی پوشان و قهرمانان ورزشی مهاباد بر اساس اعلام قبلی صرفا از ورزشکاران ملی پوش ، حاضر در لیگ های برتر کشور، رکورددارن و روسای هیئت های آنان تجلیل شد .

در همین راستا تاریخ ۱۴۰۰٫۱۲٫۱ با کلیه هیئت های ورزشی مهاباد مکاتبه شد (پیوست می باشد) و از روسای محترم درخواست شد که افراد واجد شرایط را معرفی نمایند .

اولا هیئت دوچرخه سوارب مهاباد هیچ ورزشکاری را معرفی نکرد. ثانیا ورزشکاران آن هیئت در سال ۱۴۰۰ صرفا موفق به کسب مقام استانی شده بودند که از مقام آور اول استانی در اداره ورزش و جوانان با حضور دبیر هیئت و خانواده ورزشکار تجلیل بعمل آمد.

در خصوص ادعای عدم رعایت عدالت و یا ادعای تجلیل از نزدیکان و حلقه نماینده محترم مجلس ضمن تکذیب، به اطلاع می رساند هیئت های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد به صورت کاملا مستقل و بر اساس مستندات اقدام به معرفی و تجلیل نموده و اعلام لیست تجلیل شدگان که در ادامه اعلام خواهد شد کاملا گویای این موضوع است .

اداره ورزش وجوانان به عنوان متولی ورزش، مجری و مسئول برگزاری مراسم بود و وظیفه خود می داند از ادارات، ارگانها و عزیزانی که در راستای توسعه ورزش شهرستان مساعدت نموده بودند تقدیر نماید .

در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه فضای ورزشی نقش نماینده محترم مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات ملی و تسهیل امورات سرمایه گذاران بخش خصوصی کاملا مشهود و انکار ناپذیر است .

از سال ۱۳۹۷ در شهرستان مهاباد ۳۵ پروژه ورزشی دولتی و خصوصی کلنگ زنی شده که ۳۰ پروژه به بهره برداری رسیده اند که در طول تاریخ ورزش مهاباد بی سابقه بوده است .لذا جامعه ورزشی اهدای لوح سپاس را به رسم قدردانی وظیفه ذاتی خود می داند.

در خصوص سه شنبه های بدون خودرو مجری این برنامه هیئت ورزشهای همگانی بوده و این برنامه را با همکاری نیروی محترم انتظامی ، راهنمایی و رانندگی و هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری برگزار نموده و برگزاری همایش هم مانند سایر برنامه ها بر اساس مصوبات ستاد محترم کرونا برگزار شده است.

در خصوص ادعای نویسنده در مورد تجلیل از کسانی که در فوتبال نقشی نداشته اند به اطلاع می رساند که از باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس که در لیگ برتر نونهالان کشور حضور دارد تجلیل شده است که این مهم برای اولین بار در شهرستان مهاباد محقق شده است .هرچند تیم زاگرس چهار تیم دیگر نیز در مسابقات لیگ مناطق و استانی دارد .

ضمنا بر خلاف ادعای نویسنده ، اداره ورزش و جوانان با شورای محترم و فعال شهر مهاباد تعامل و ارتباط سازنده دارد و اعضای شورا حضوری ارزشمند داشتند و از شهردار محترم به نمایندگی از مجموعه شورا اسلامی و شهرداری تجلیل شد .

لیست ورزشکاران تجلیل شده :

۱. آریا مام عبدالله تیم ملی ترامپولین

۲.متین حاجی تیم ملی ترامپولین

۳.ناصر هشیاری مربی تیم ملی ترامپولین

۴.طاهر کبوتری مربی تیم ملی قایقرانی

۵. احمد احمدی تیم ملی قایقرانی

۶.الینا رحیمی تیم ملی تنیس روی میز

۷.اسماعیل درویشی مربی بدنسازی تیم ملی تنیس روی میز

۸.شاهو محمدی تیم ملی شنای جانبازان و معلولین

۹. سید دانیار نیکجوییان تیم ملی فوتبال قطع عضو

۱۰.آرش اسماعیل زاده مربی و ناظر اردوی تیم ملی امید هیمالیا نوردی

۱۱. محمد رشه تیم ملی امید هیمالیا نوردی

۱۲.سیاوش گل محمدی تیم ملی سنگنوردی

۱۳.شهاب احمدزاده تیم ملی سنگنوردی

۱۴.سیدکامیار حسینی تیم ملی سنگنوردی

۱۵. شایان احمدنژاد تیم ملی وزنه برداری

۱۶. دیانا کورانی تیم ملی وزنه برداری

۱۷. پیمان نژادی تیم ملی پاورلیفتینگ

۱۸.حمید کریمی تیم ملی پاورلیفتینگ

۱۹.چالاک محمد رحیمی ماساژور تیم ملی والیبال

۲۰. فرهاد پیروت پور عضو تیم والیبال لیگ برتری بزرگسالان خاتم اردکان و اربیل عراق

۲۱. محمد بربست عضو تیم والیبال لیگ برتری بزرگسالان آذر باطری

۲۲.میلاد فتح الهی عضو تیم لیگ برتر تنیس روی میز مقاومت تبریز

۲۳. شایان چاپاش عضو تیم وزنه برداری لیگ برتر مس رفسنجان

۲۴.محمد چاپاش عضو تیم وزنه برداری لیگ برتر مس رفسنجان

۲۵.باشگاه فوتبال زاگرس حاضر در لیگ برتر نونهالان کشور

۲۶.آکو کریمی مربی تیم والیبال لیگ دسته ۱ کشور اسلوونی و کسب مقام قهرمانی

۲۷.اسری روهنده مدال طلای ترامپولین دختران و حضور در لیگ برتر

۲۸.بهنام لطفی مربی تیم ژیمناستیک آکروژیم در لیگ برتر باشگاههای کشور

۲۹.جمال رسولی رکوردار شنای استقامتی با دست و پای بسته

ضمنا از روسای هیئت های ورزشکاران مذکور نیز تقدیر شده است.

کد خبر 30338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha