برنامه های مهمی برای افزایش سرانه ورزشی مهاباد داریم

سرویس آذربایجان غربی - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی شهرستان مهاباد گفت: مهاباد یکی از شهرستان های مهم و شاخص ما در حوزه ورزش است و بی شک برای توسعه زیرساخت ها و رفع کمبودها و افزایش سرانه ورزشی آن برنامه های مهمّی نیز داریم.

به گزارش کردپرس، از ورزش و جوانان؛ سجاد بیرامی در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران برتر ورزشی شهرستان مهاباد گفت: پشتوانه اندیشه هاو تلاش های ارزشمند این ذخیره های شایسته کشورمان بی شک به آینده درخشان ایران اسلامی و کسب موفقیت های غرورآفرین در میادین مختلف جهانی، آسیایی و بین المللی امیدواریم.

بیرامی در خاتمه از ظرفیت عظیم جوانان و نخبگان ورزشی شهرستان مهاباد تقدیر و تشکر کرده و گفت: بی شک برای توسعه زیرساخت ها و رفع کمبودها و افزایش سرانه ورزشی آن برنامه های مهمّی نیز داریم.

در ادامه نماینده مهاباد مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: کارهای بسیار خوبی در راستای توسعه فضاهای ورزشی در استان انجام شده لیکن افزایش سرانه ورزشی و توجه به زیرساخت ها از اولویت های اصلی ورزش مهاباد است.

جلال محمودزاده افزود: مهاباد یکی از شهرستان های برخوردار و مستعد ورزشی در استان است که سهمیه های خوبی در ترکیب تیم های ملّی و باشگاهی دارد و در راستای توسعه زیرساخت ها و فضاهای ورزشی استان اقداماتی مطلوبی انجام گرفته است.

جلال محمودزاده در خاتمه از ورزشکاران و پیشکسوتان، نخبگان و صاحب نظران ورزشی و تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان و بویژه وزارت ورزش و جوانان و در رأس آنها دکتر سجادی وزیر خوشنام و ورزشی و نیز اداره کل ورزش و جوانان استان که در تعامل با اداره ورزش و جوانان مهاباد گام های ارزشمندی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود سال جدید و قرن جدید سال بسیار خوبی برای تداوم موفقیت های ورزشی شهرستان مهاباد باشد.

در این مراسم ٥٠ نفر از ورزشکاران و قهرمانان ملّی و باشگاهی و نیز ورزشکاران رکورد دار و مدیرانی از ادارات و دستگاه های اجرایی مهاباد تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 30137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha