روندمهاجرت از روستا به شهر معکوس شده است

سرویس کرمانشاه _ منوچهر فخری گفت: بسیج سازندگی در عرصه عمران و محرومیت زدایی همیشه پیشتاز بوده است و دستگاه‌ها و ادارات از توان عظیم این مجموعه خدمتگذار برای توسعه کرمانشاه بهره بگیرند‌.

به گزارش کردپرس؛ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه بزرگ آبرسانی که در روستای قیسوند بخش کوزران برگزار شد؛ عنوان کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی، وجود سپاه و بسیج است که به عنوان یک مجموعه مردمی، مخلص و خدمتگزار در زمینه محرومیت زدایی و عمران و آبادانی در کشور و در سطح استان کرمانشاه همیشه پیشتاز و پیشگام بوده اند.

وی افزود: طی این سال‌ها هر جا که نیاز به اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق مختلف احساس شده، بسیج سازندگی در صف اول قرار داشته است.

فخری، روستاهای آباد را بسترساز شکل گیری شهرهای توسعه یافته دانست و گفت: طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیار گسترده ای برای آبادانی و توسعه روستاها انجام شده‌است.

وی یادآور شد: با تلاش های دولت و سپاه پاسداران و بسیج، در روستاهایی که در حال تخلیه جمعیتی بودند، امروز شاهد شکل گیری یک مهاجرت معکوس از شهر به روستا هستیم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: در حوزه کمک به زلزله زدگان و سیل‌زدگان، مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی، سپاه و بسیج همیشه در صف اول کمک به مردم بوده‌اند و در زمینه توان دفاعی هم ابرقدرت‌های دنیا در برابر این دلاورمردان سر تعظیم فرود آورده‌اند.

وی ادامه داد: در سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب، استان کرمانشاه ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داشت که۸۸۰ میلیارد تومان آن محقق شد. همچنین ۴۶۰ پروژه آبرسانی در دست انجام است که ۱۸۰ پروژه آن به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم باقی پروژه‌ها هم تا قبل از اتمام سال مالی به اتمام برسند.

کد خبر 30099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha