فردا مدارس تمامی مقاطع در کردستان باز است

سرویس کردستان_ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی از فردا به حالت عادی بازگشایی می‌شود.

به گزارش کرد پرس، رشید قربانی اظهار کرد: فردا یکشنبه مدارس استان بدون محدودیت رنگ‌بندی کرونایی در تمامی مقاطع باز است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس بصورت شیفت‌بندی نیست بلکه تمامی مدارس به صورت عادی یعنی شرایط قبل از شیوع کرونا فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

قربانی با بیان اینکه همه دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی بدون تاخیر باید در مدرسه حاضر شوند، عنوان کرد: یک ساعت تاخیری که در آغاز فعالیت دستگاه.های اجرایی استان اعلام شده برای مدارس نیست و دانش‌آموزان باید راس ساعت ۷و۳۰ در مدرسه حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری در همه مدارس الزامی و تمهیدات لازم در زمینه رعایت نظافت محیطی هم اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در پاسخ به این سوال که آیا شرط تزریق دز سوم واکسن کرونا برای حضور دانش‌آموزان لازم است، گفت: هیچ شرطی وجود ندارد فقط تقاضا داریم دانش‌آموزان حتما نسبت به دریافت دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گفته وی، دانش‌آموزان دارای بیماری خاص و زمینه‌ای و همچنین دانش‌آموزانی که علائم بیماری دارند بنا به تشخیص و تجویز پزشک می‌توانند در کلاس‌ها شرکت نکنند.

قربانی تصریح کرد: اگرچه مدارس از فردا به حالت عادی بازمی‌گردد اما شهریه‌ها افزایش نخواهد یافت و سرویس مدارس نیز با عادی شدن روند فعالیت مدارس به چرخه فعالیت خود باز می‌گردنند.

کد خبر 29982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha